Nova ETI-jeva zgodba
V Skupini ETI so nenehne posodobitve način življenja, ne le v proizvodnem procesu, ampak tudi na drugih področjih - zadnja je celostna grafična podoba podjetja, ki smo jo uspešno posodobili in oblikovali v skladu z aktualnimi trendi.
ETI je na trgu prisoten že več kot 72 let. Z leti smo nadgrajevali in dopolnjevali našo paleto izdelkov, oblikovali svoj položaj na trgu in svoje ime. Nadgradili smo tudi proizvodne procese – naše izdelke iz najpomembnejših proizvodnih skupin danes izdelujemo na sodobnih avtomatiziranih linijah. Posodobitve so v našem podjetju stalnica, ne le v proizvodnem procesu, ampak tudi na drugih področjih – eno izmed njih je sigurno tudi celostna grafična podoba podjetja, ki smo jo skozi leta uspešno posodabljali in oblikovali v skladu s trenutnimi trendi.
ETI je obraz razvoja in napredka, kar potrjuje tudi priznanje Tovarna leta. Novo podobo blagovne znamke ETI, nadgrajeno za učinkovitejšo, sodobnejšo in enostavnejšo uporabo v digitalnem, virtualnem in realnem okolju, smo otvorili z novim logotipom in krovnim sloganom ETI. Preklopi na varno prihodnost (angleška različica: »Switch to a safe future.«). Razvoj identitete blagovne znamke ETI nadaljujemo z novo komunikacijsko zgodbo, posodobljeno spletno stranjo, embalažo izdelkov, ter vsemi ostalimi elementi, ki so del celostne grafične podobe ETI. Nova celostna grafična podoba, kljub posodobitvi, ohranja prepoznavno ETI-jevo barvo, ki je del naše zgodbe že več kot 20 let.
Veseli smo, da se vam lahko predstavimo prenovljeni identiteti ETI-ja.